
Gyakran Ismételt Kérdések
Fiókom
Fiókom
Hogyan tudok kapcsolatba lépni az Atlas For Men ügyfélszolgálatával?
Többféle módon is kapcsolatba léphet velünk:
-A honlapon: A ‘Kapcsolat’ menüponton keresztül
-Telefonon: Ügyfélszolgálatunk két telefonszámot kínál Önnek.
Rendelés esetén: 06 1 245 5819 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám)
Minden egyéb helyzetben: 06 1 245 5793 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám)
Hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között és szombaton 8.00 és 15.00 óra között.
-A honlapon: A ‘Kapcsolat’ menüponton keresztül
-Telefonon: Ügyfélszolgálatunk két telefonszámot kínál Önnek.
Rendelés esetén: 06 1 245 5819 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám)
Minden egyéb helyzetben: 06 1 245 5793 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám)
Hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között és szombaton 8.00 és 15.00 óra között.
-Postai úton:
ATLAS FOR MEN
Budaörs 2041
Pf. 21
ATLAS FOR MEN
Budaörs 2041
Pf. 21
Mit kell tennem, ha meg akarom változtatni a szállítási adataimat, vagy új szállítási címet szeretnék hozzáadni?
-A szállítási cím megváltoztatásához vagy új hozzáadásához jelentkezzen be fiókjába és válassza ki az ’Elérhetőségeim’ menüpontot.
-A megrendelés folyamán a ‘Szállítás’ szakaszban tudja módosítani címét.
-A megrendelés folyamán a ‘Szállítás’ szakaszban tudja módosítani címét.
Mit kell tennem, ha meg akarom változtatni az adataimat?
- Személyes adatai megváltoztatásához jelentkezzen be fiókjába és válassza ki az ’Elérhetőségeim’ menüpontot.
- A fiókjához tartozó e-mail cím és jelszó megváltoztatásához jelentkezzen be fiókjába és kattintson a 'Bejelentkezési adataim' menüpontra.
- A fiókjához tartozó e-mail cím és jelszó megváltoztatásához jelentkezzen be fiókjába és kattintson a 'Bejelentkezési adataim' menüpontra.
Hogy igényelhetek Atlas For Men katalógust?
Az atlasformen.hu oldalon kattintson a 'Rendelés a katalógusból' menüpontra, majd az oldal aljára görgetve keresse meg a 'Szeretné megkapni a katalógusainkat?' bekezdést, és kattintson a 'Feliratkozás' gombra.
Kérésével közvetlenül az ügyfélszolgálathoz is fordulhat:
A honlapon keresztül: a 'Kapcsolat' menüpont alatt
Telefonon: 06 1 245 5793 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám)
Levélben: A következő címre írhat nekünk:
ATLAS FOR MEN
Budaörs 2041
Pf. 21
A honlapon keresztül: a 'Kapcsolat' menüpont alatt
Telefonon: 06 1 245 5793 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám)
Levélben: A következő címre írhat nekünk:
ATLAS FOR MEN
Budaörs 2041
Pf. 21
Nem sikerül bejelentkezni a fiókomba, mit tehetek?
Első lépésként ellenőrizze, hogy valóban a megfelelő e-mail címet adta-e meg. Ugyanezt tegye meg a jelszavával is. Ha nem emlékszik a jelszavára, kattintson az 'Elfelejtette a jelszavát?' gombra – automatikusan kapni fog egy e-mailt, amely segítségével új jelszót állíthat be.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel velünk a kapcsolatot a kezdőlap alján található 'Kapcsolat' gombra kattintva megjelenő űrlap segítségével, vagy használja a képernyő jobb alsó sarkában megjelenő chatablakot.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel velünk a kapcsolatot a kezdőlap alján található 'Kapcsolat' gombra kattintva megjelenő űrlap segítségével, vagy használja a képernyő jobb alsó sarkában megjelenő chatablakot.
Már rendeltem korábban telefonon vagy postai úton, és most szeretnék fiókot létrehozni az AFM weboldalán. Mit tegyek?
Kattintson a 'Fiókom' ikonra a weboldal jobb felső sarkában, majd a 'Hozza létre fiókját' lehetőségre. A fiók létrehozására szolgáló oldalon kattintson a 'Hozza létre fiókját' cím alatti linkre, a 'kattintson ide' feliratra, majd írja be ügyfélszámát és vezetéknevét ezen az oldalon. Az ügyfélszámot például egy korábbi rendelés papíralapú számláján találja meg.
Még sosem rendeltem, hogyan hozhatok létre fiókot az Atlas For Men oldalán?
Üdvözöljük az Atlas For Men-nél! Kattintson a 'Fiókom' ikonra a weboldal jobb felső sarkában, majd a 'Hozza létre fiókját' lehetőségre. Ezután töltse ki a 'Hozza létre fiókját' űrlapot.
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Kattintson a 'Fiókom' menüpontra a weboldal kezdőlapjának tetején, majd kattintson az 'Elfelejtette a jelszavát?' lehetőségre. Írja be e-mail címét, amivel korábban regisztrált, és kattintson a 'Küldés' gombra! Azonnal küldünk egy linket az új jelszó létrehozásához erre az e-mail címre.
Hogyan iratkozhatok fel vagy le az Atlas For Men hírlevelekről, ha már ügyfél vagyok?
A hírlevélre való feliratkozáshoz kattintson a 'Fiókom' menüpontra a weboldal tetején, jelentkezzen be, majd válassza az 'E-mail (hírlevél)' részt, és állítsa be a kívánt opciókat.
A leiratkozáshoz törölje a jelölést a megfelelő opcióknál, vagy kattintson bármelyik e-mailünk alján található leiratkozási linkre.
A leiratkozáshoz törölje a jelölést a megfelelő opcióknál, vagy kattintson bármelyik e-mailünk alján található leiratkozási linkre.
Hogyan iratkozhatok fel vagy le az Atlas For Men hírlevelekről, ha nem vagyok ügyfél?
A feliratkozáshoz görgessen le a weboldal kezdőlapjának aljára, és adja meg e-mail címét a hírlevél szekcióban.
Leiratkozáshoz kattintson bármelyik tőlünk kapott e-mail alján található leiratkozási linkre.
Leiratkozáshoz kattintson bármelyik tőlünk kapott e-mail alján található leiratkozási linkre.
Hogyan tekinthetem meg rendeléseim előzményeit?
Kattintson a 'Fiókom' menüpontra a weboldal tetején, jelentkezzen be, majd lépjen be a 'Rendeléseim' szekcióba.
Miért érdemes Atlas For Men fiókot létrehozni?
Ügyfélfiók létrehozása több előnnyel is jár:
- Egyszerűbb rendelés
- Rendelések nyomon követése
- Akciók és kedvezmények
- Személyes adatok kezelése
- Ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel
- Egyszerűbb rendelés
- Rendelések nyomon követése
- Akciók és kedvezmények
- Személyes adatok kezelése
- Ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel
Összefoglalva: egy ügyfélfiók megkönnyíti és személyre szabottabbá teszi a vásárlási élményt.
Hogyan biztosítják a személyes adataim bizalmas kezelését?
Az Ön adatait az Atlasformen SAS (székhely: 87-89 rue La Boétie - 75008 Párizs) kezeli, mint adatkezelő.
További információért látogasson el a következő linkre:
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/adatvedelmi-iranyelvek.aspx
További információért látogasson el a következő linkre:
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/adatvedelmi-iranyelvek.aspx
Rendeléseim
Hol tart a rendelésem?
Rendelésének nyomon követését megtalálja a felhasználói fiókjában, a 'Fiókom' menüpontban. A szállítással kapcsolatos információkat e-mailben is elküldjük Önnek.
Továbbá csomagját követheti a következő linken is: https://www.atlasformen.hu/nyomkovetes
Hogyan biztosíthatom, hogy a rendelésem megérkezzen?
Feltétlenül ellenőrizze, hogy a megadott szállítási cím helyes-e. Ha a cím a rendelés leadása után módosul, azt csak a következő rendelés során vesszük figyelembe.
Módosíthatom a rendelésem a leadás után?
Már leadott rendelést nem lehet módosítani. Ha hibát észlel a rendelésben (pl. rossz méret, hiányzó termék), vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés lemondása érdekében, majd adja le újra – a bankszámláját ebben az esetben nem terheljük.
Ha már megtörtént a terhelés, várja meg a csomag megérkezését, küldje vissza, és visszatérítjük az összeget. Ezután újra leadhatja a rendelést.
Ha már megtörtént a terhelés, várja meg a csomag megérkezését, küldje vissza, és visszatérítjük az összeget. Ezután újra leadhatja a rendelést.
Hogyan adhatom le első rendelésem az Atlas For Men weboldalon?
Üdvözöljük az Atlas for Men-nél!
Először hozzon létre egy ügyfélfiókot!
Rendkívül egyszerű: kattintson a linkre, és kövesse az utasításokat: https://www.atlasformen.hu/login/login.aspx
Először hozzon létre egy ügyfélfiókot!
Rendkívül egyszerű: kattintson a linkre, és kövesse az utasításokat: https://www.atlasformen.hu/login/login.aspx
Már csak annyi a dolga, hogy kedvére válogasson!
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy a rendelésem rögzítésre került?
Bizonytalan a rendelésével kapcsolatban? A személyes fiókja segít!
Csak jelentkezzen be a 'Fiókom' menüpontban, majd menjen a 'Rendeléseim' részhez, és ellenőrizze ott a rendelést.
Csak jelentkezzen be a 'Fiókom' menüpontban, majd menjen a 'Rendeléseim' részhez, és ellenőrizze ott a rendelést.
Hogyan szerezhetek számlát az Atlas for Men rendeléseimhez?
Szüksége van számlára? Lépjen be a személyes fiókjába, válassza a 'Rendeléseim' menüpontot, majd kattintson a 'Számla letöltése' lehetőségre az adott rendelésnél.
Hogyan jelezhetek problémát a csomag tartalmával kapcsolatban? (hibás termék, hiányzó áru stb.)
Ha a legnagyobb odafigyelésünk ellenére hiba csúszott a rendelésbe, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a csomag átvételét követően.
Adja meg a pontos termékmegnevezést, a referenciaszámot (amely a számlán található), valamint a problémát!
Adja meg a pontos termékmegnevezést, a referenciaszámot (amely a számlán található), valamint a problémát!
Elérhetőségeink:
- telefonon: 06 1 245 5793 (helyi tarifával hívható vezetékes számról), hétfőtől péntekig 8-18 óra között, szombaton 8-15 óra között
- levélben:
Budaörs 2041, Pf. 21
Atlas For Men
2041 Budaörs Pf. 21
Magyarország
Budaörs 2041, Pf. 21
Atlas For Men
2041 Budaörs Pf. 21
Magyarország
A kosaramban lévő termékek le vannak foglalva?
Nincs lehetőség foglalásra! Véglegesítse gyorsan a rendelését, hogy biztosíthassa a termékek elérhetőségét és az aktuális árat.
Kedvenc termékeit hozzáadhatja a kívánságlistához is.
Kedvenc termékeit hozzáadhatja a kívánságlistához is.
Honnan tudhatom, hogy egy termék elérhető-e?
Az atlasformen.hu oldalon kattintson a termékre, válassza ki a méretet – a készletinformáció azonnal megjelenik.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről – ez normális?
Ellenőrizte a spam mappát?
Javasoljuk, hogy jelentkezzen be a személyes fiókjába: kattintson a 'Fiókom' menüpontra, majd a 'Rendeléseim' részre.
Ha ott sem található a rendelés, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon: 06 1 245 5793 (helyi tarifával hívható vezetékes szám), hétfőtől péntekig 8-18 óra között, szombaton 8-15 óra között!
Javasoljuk, hogy jelentkezzen be a személyes fiókjába: kattintson a 'Fiókom' menüpontra, majd a 'Rendeléseim' részre.
Ha ott sem található a rendelés, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon: 06 1 245 5793 (helyi tarifával hívható vezetékes szám), hétfőtől péntekig 8-18 óra között, szombaton 8-15 óra között!
Fizetéseim
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
-Fizethet közvetlenül Mastercard vagy Visa bankkártyával a honlapon. A fizetés Socket Layer (SSL) titkosító rendszerrel van biztosítva, amely magas szintű védelmet garantál.
-Utánvétes fizetésre is van lehetősége.
-Utánvétes fizetésre is van lehetősége.
Nem sikerül bankkártyával fizetni, mit tehetek?
Kérjük, ellenőrizze, hogy a megadott adatok pontosak-e (kártyaszám, lejárati dátum, biztonsági kód)!
Miután a 'Fizetés' gombra kattintott, okostelefonján értesítést fog kapni banki alkalmazásától, amelyben azonosítania kell magát a tranzakció jóváhagyásához (ennek módjai például: kód, ujjlenyomat, előlapi kamera).
Ha nem kap értesítést a bankjától, kérjük, nyissa meg közvetlenül a banki alkalmazást, és ott hagyja jóvá a fizetést. Miután azonosította magát, automatikusan visszairányítjuk az Atlas For Men weboldalára.
Ha ezután sem tud bankkártyával fizetni, kérjük, válassza az utánvétes fizetést.
Rendelését telefonon is leadhatja a következő számon: 06 1 245 5819 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám), vagy kérheti tanácsadóink segítségét az online chaten keresztül (az ablak a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg).
Rendelését telefonon is leadhatja a következő számon: 06 1 245 5819 (vezetékes telefonról helyi tarifával hívható szám), vagy kérheti tanácsadóink segítségét az online chaten keresztül (az ablak a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg).
Mikor történik meg a fizetés levonása a rendelést követően?
Online rendelés esetén, ha bankkártyával fizet, rögtön levonjuk a termékek árát, és a kiszállítás díját. Ha az utánvétes fizetést választja, az összeget a kiszállításkor rendezheti.
Telefonos rendelés esetén a kiszállításkor rendezheti a termékek árát és a kiszállítás díját. Csak a ténylegesen elküldött tételek kerülnek levonásra. A később küldendő termékek árát azok kiszállításakor számoljuk fel, külön szállítási költség nélkül. Amennyiben egy termék nem elérhető, annak árát nem vonjuk le.
Hogyan kaphatok számlát az Atlas For Men rendelésről?
A csomagban, amelyben rendelt termékei érkeznek, megtalálja a számláját. Ha azt utólag nem találja, ügyfélfiókjában könnyen hozzáférhet!
Lépjen be ügyfélfiókjába, majd a 'Rendeléseim' menüpontban kattintson a 'Számla letöltése' lehetőségre, vagy kattintson ide:
https://www.atlasformen.hu/myaccount/myaccount.aspx
https://www.atlasformen.hu/myaccount/myaccount.aspx
Mit tegyek, ha a fizetésem elutasításra került?
A fizetés elutasításának több oka is lehet. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
1. Ellenőrizze a megadott adatokat (bankkártya adatok).
2. Nézze meg, hogy a fizetés nem függőben van-e a bankjánál / banki alkalmazásban.
3. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, próbálkozzon másik bankkártyával, vagy válassza az utánvétes fizetést.
Szállítás
Hogyan vehetem igénybe az ingyenes szállítást?
Amennyiben a honlapon keresztül leadott vásárlásának értéke meghaladja a 15 990 Ft-ot, a megrendelést ingyenesen elküldjük a magyarországi címére. Ebben az esetben az ingyenes szállítás automatikusan, promóciós kód használata nélkül hozzáadódik a kosárához.
Mikor érkezik meg a rendelésem? Mennyi a szállítási idő?
Amennyiben a rendelt termékek rendelkezésre állnak, azokat 5-7 munkanapon belül, és maximum 2 héten belül kézbesítjük. Ez az időintervallum tartalmazza a csomag előkészítését, szállítását és átadását. A csomag nyomon követhető a Magyar Posta felületén illetve a következő linken: https://www.atlasformen.hu/nyomkovetes
Felhívjuk figyelmét, hogy a hétvége folyamán megrendelését nem készítjük elő.
Hogyan követhetem a rendelésemet?
Rendelésének nyomon követését megtalálja a felhasználói fiókjában, a 'Fiókom' menüpontban. A szállítással kapcsolatos információkat e-mailben is elküldjük Önnek.
Továbbá csomagját követheti a következő linken is: https://www.atlasformen.hu/nyomkovetes
Milyen szállítási módok közül lehet választani?
Termékeinket a Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz vagy csomagpontra. E két lehetőség közül a rendelése leadásakor választhat.
A részletes információkat megtalálja itt: https://www.atlasformen.hu/aboutv2/szolgaltatasaink/szallitas.aspx
Nem kaptam meg az Atlas for Men csomagomat. Mennyi időn belül tehetek panaszt a rendelésre?
Annak ellenőrzéséhez, hogy a rendelés kiszállítási határideje be lett-e tartva, látogasson el személyes fiókjába, a 'Rendeléseim' menüpontba, majd kattintson a 'Csomagom nyomon követése' opcióra. Egyszerűen ellenőrizze a feladás dátumát, és győződjön meg róla, hogy azóta nem telt el 5-7 munkanap. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékek szállítási ideje hosszabb lehet a szokásosnál. Ezt az információt megtalálja a termék oldalán és vásárláskor a kosarában.
Amennyiben úgy véli, hogy csomagja késlekedik, kérjük kattintson ide: https://www.atlasformen.hu/help/contact.aspx
Amennyiben úgy véli, hogy csomagja késlekedik, kérjük kattintson ide: https://www.atlasformen.hu/help/contact.aspx
A rendelésem kézbesítettként van feltűntetve, de én nem kaptam meg azt. Mit tehetek?
Ellenőrizze a rendelés nyomon követését, kattintson az érintett rendelésre weboldalunkon.
Nézze meg a szállítási státuszt, és győződjön meg róla, hogy a megadott szállítási cím helyes.
Nézze meg a szállítási státuszt, és győződjön meg róla, hogy a megadott szállítási cím helyes.
Ha minden adat rendben van, kérjük, jelezze felénk a problémát ezen a kapcsolati űrlapon keresztül: https://www.atlasformen.hu/help/contact.aspx
Hogyan küldhetem el a rendelésemet egy ismerős címére anélkül, hogy a saját címemet módosítanám?
Szeretne máshová szállíttatni, vagy meglepni valakit? Semmi gond, a szállítási cím módosítására lehetőség van a rendelési folyamat első lépésénél, a 'Szállítási információk' szakaszban.
Figyelem: a szállítás az Ön nevére történik, és a számlát is a csomaghoz mellékeljük.
Figyelem: a szállítás az Ön nevére történik, és a számlát is a csomaghoz mellékeljük.
Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem, vagy hiányzik egy termék. Mit tegyek?
Lépjen be a fiókjában a rendeléskövetésbe, kattintson az érintett rendelésre, és ellenőrizze, hogy az adott tétel valóban szerepel-e a rendelésben, és nem 'késleltetett' státuszban van-e. Ha igen, a számlán megtalálható a várható szállítási dátum.
Másik eset: a termék elfogyott. Ez esetben sajnos nincs készleten! Természetesen nem számoltunk fel érte díjat. Ha már fizetett, az összeget visszatérítjük.
Ha pedig a kapott termék nem felel meg Önnek, vagy nem egyezik a rendelésével: ne aggódjon, visszaküldheti a terméket.
Csere, visszaküldés és visszatérítés
Mi a teendő, ha egy terméket ki szeretnék cserélni vagy vissza szeretnék küldeni?
Amennyiben Önnek valamilyen oknál fogva nem nyerte el a tetszését a rendelt termék, 100 napja van a készhezvételtől számítva, hogy visszaküldje az árukat, hogy azok árát visszaküldjük Önnek, vagy azokat kicseréjük egy másik termékre. Az árukat az eredeti állapotukban, és lehetőség szerint eredeti csomagolásukban, az Önnek kiszállított állapotban kell visszaküldeni, és nem lehetnek rajtuk szétszerelésre, telepítésre vagy használatra utaló jelek. Higiéniai okokból fehérneműket nem áll módunkban visszavenni.
Kérjük, kövesse a következő lépéseket:
1. Helyezze vissza a termékeket az eredeti csomagolásukba.
2. Töltse ki Visszaküldési nyomtatványt, amelyet a számla hátoldalán vagy az ügyfélfiókjában, a 'Rendeléseim' menüpontban talál.
3. Ragassza fel jól látható helyre a csomagon a Visszaküldési nyomtatványt.
4. Küldje el a csomagot a visszaküldési címre:
ATLASFORMEN – Trend 2012 S.R.O.,
Budapest 1004
CSLK – Csomagtárolás 44.
Budapest 1004
CSLK – Csomagtárolás 44.
Azt tanácsoljuk, hogy a visszaküldeni kívánt termékeket a Magyar Posta által juttassa vissza nekünk, ugyanis fennáll az esélye, hogy a más csomagküldő szolgálatok által kézbesített csomagokat a CSLK nem tudja fogadni.
Portós vagy utánvétes visszaküldéseket nem áll módunkban elfogadni.
Hibás termék vagy az Atlas For Men részéről felmerülő szállítási hiba esetén visszaigényelheti a termék visszaküldésének postaköltségét a postán kapott fizetési bizonylat bemutatásának ellenében.
A csomagolási költség Önt terheli.
Portós vagy utánvétes visszaküldéseket nem áll módunkban elfogadni.
Hibás termék vagy az Atlas For Men részéről felmerülő szállítási hiba esetén visszaigényelheti a termék visszaküldésének postaköltségét a postán kapott fizetési bizonylat bemutatásának ellenében.
A csomagolási költség Önt terheli.
Bővebb információért, kérjük látogasson el erre az oldalra: https://www.atlasformen.hu/aboutv2/szolgaltatasaink/csere-es-visszaterites.aspx
Milyen feltételekkel cserélhetek ki termékeket vagy kérhetek visszatérítést?
A megrendelt termékeket a kézhezvételtől számított 100 napon belül visszaküldheti.
Ehhez mellékelni kell a Visszaküldési nyomtatványt és a csomagban található számlát. Ha egy termék nem megfelelő, a vásárló kicserélheti vagy kérheti annak visszatérítését.
Ehhez mellékelni kell a Visszaküldési nyomtatványt és a csomagban található számlát. Ha egy termék nem megfelelő, a vásárló kicserélheti vagy kérheti annak visszatérítését.
Utánvéttel vagy portósan feladott csomagokat, valamint sérült vagy hiányos termékeket nem áll módunkban elfogadni.
Kérjük, a következő címre küldje vissza a termékeket:
ATLASFORMEN – Trend 2012 S.R.O.,
Budapest 1004
CSLK – Csomagtárolás 44.
Budapest 1004
CSLK – Csomagtárolás 44.
A termékeket az eredeti állapotukban és lehetőség szerint csomagolásukban kell visszaküldeni olyan formában, ahogy azokat Ön megkapta, mindenféle használat nyoma nélkül.
A csomagolás költsége Önt terheli.
A visszaküldés költségeit Atlas For Men kizárólag abban az esetben téríti meg kérésre és igazolás bemutatásával, ha hibás terméket küldtek vagy szállítási hiba történt.
A visszaküldés költségeit Atlas For Men kizárólag abban az esetben téríti meg kérésre és igazolás bemutatásával, ha hibás terméket küldtek vagy szállítási hiba történt.
Amennyiben méretet cserél, az új termék kiküldéséért nem számolunk fel szállítási költséget.
A visszatérítés vagy csere a visszaküldött csomag kézhezvételétől számított 100 napon belül történik meg.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy megkapták-e a visszaküldött csomagomat?
Lépjen be személyes fiókjába a 'Fiókom' > 'Rendeléseim' menüpontban, ahol ellenőrizheti visszaküldése státuszát.
Hogyan tudom letölteni a Visszaküldési nyomtatványt?
Lépjen be a személyes fiókjába: 'Fiókom' > 'Rendeléseim' > 'Visszaküldési nyomtatvány'
Mit tehetek, ha elvesztettem a Visszaküldési nyomtatványt?
A Visszaküldési címke újra letölthető személyes fiókjából. Lépjen be a személyes fiókjába: 'Fiókom' > 'Rendeléseim' > 'Visszaküldési nyomtatvány'
Milyen termékeket nem lehet visszaküldeni?
Nem lehet visszaküldeni a sérült vagy hiányos termékeket, valamint higiéniai okokból a fehérneműket.
Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzem egy visszaküldött termék után?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megtörténjen a visszatérítés.
A termék visszaküldését követően körülbelül 30 napon belül számíthat a visszatérítésre.
A termék visszaküldését követően körülbelül 30 napon belül számíthat a visszatérítésre.
Mit tehetek, ha a visszatérített összeg nem egyezik meg az eredetileg levont összeggel?
Győződjön meg róla, hogy valóban hibás összeget kapott vissza. A szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni.
Ha hibás összegű visszatérítést kapott, ne aggódjon, ügyfélszolgálatunk segít megoldani a problémát.
Vegye fel velünk a kapcsolatot itt: https://www.atlasformen.hu/help/contact.aspx
Vegye fel velünk a kapcsolatot itt: https://www.atlasformen.hu/help/contact.aspx
Megőrizhetem az összeget jóváírásként egy jövőbeli rendeléshez?
Nem, az Ön pénze az Öné. Nem tartunk fenn jóváírást jövőbeli rendelések kiegyenlítésére.
Milyen módon történik a visszatérítés?
A visszatérítés olyan módon történik, ahogyan Ön eredetileg fizetett. Ugyanakkor lehetősége van a visszaküldési formanyomtatványom megadni bankszámlaszámát, amennyiben utalással szeretné megkapni a visszatérítést.
Atlas For Men termékek
Szeretnék egy régebbi katalógusból rendelni, hogyan tehetem meg?
Látogasson el a weboldalunkra, és ellenőrizze a termék elérhetőségét a rendelés előtt ezen a linken:
https://www.atlasformen.hu/orderfromcatalogue/directorderform.aspx
Figyelem! Régi ajánlat esetén nem garantáljuk a termék árát.
https://www.atlasformen.hu/orderfromcatalogue/directorderform.aspx
Figyelem! Régi ajánlat esetén nem garantáljuk a termék árát.
A katalógusban láttam egy terméket, hogyan rendelhetem meg?
Megtetszett Önnek egy termék a katalógusban?
Nincs is egyszerűbb: jegyezze fel a termék referenciaszámát, majd keresse fel a weboldalunkon a 'Rendelés a katalógusból' menüpontot, és rendeljen kedvére!
Nincs is egyszerűbb: jegyezze fel a termék referenciaszámát, majd keresse fel a weboldalunkon a 'Rendelés a katalógusból' menüpontot, és rendeljen kedvére!
Hogyan nézhetem meg az online katalógust?
Látogasson el weboldalunk főoldalára, és kattintson a 'Fedezze fel online katalógusunkat!' gombra. Kellemes böngészést és jó vásárlást kívánunk!
Ugyanazok a termékek elérhetők a weboldalon, mint a papíralapú katalógusban?
A weboldalon megtalálja a nyomtatott katalógusban látott termékeket, valamint más kollekcióinkat és exkluzív online ajánlatainkat is. Ne habozzon, és kényeztesse magát!
A katalógus kedvezményeit igénybe lehet venni a weboldalon is?
A katalógusainkban szereplő összes kedvezmény (árak, ajándékok) a weboldalon is érvényes.
Ne felejtse el megadni promóciós kódját a kosárban!
Ne felejtse el megadni promóciós kódját a kosárban!
Melyek a főbb anyagaink?
Az Ön kényelme az elsődleges számunkra!
Téli termékeinket puha és meleg anyagokból, míg a nyáriakat könnyed és légáteresztő anyagokból készítjük.
Természetes és technikai szöveteket használunk, amelyek tartósak, kellemes viseletűek és könnyen tisztíthatóak.
Téli termékeinket puha és meleg anyagokból, míg a nyáriakat könnyed és légáteresztő anyagokból készítjük.
Természetes és technikai szöveteket használunk, amelyek tartósak, kellemes viseletűek és könnyen tisztíthatóak.
Hol található a mérettáblázatunk?
Nem tudja, milyen méretet rendeljen? Segítünk!
Férfi mérettáblázat: kattintson ide:
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/ferfi-merettablazat.aspx
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/ferfi-merettablazat.aspx
Női mérettáblázat: kattintson ide:
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/noi-merrettablazat.aspx
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/noi-merrettablazat.aspx
Minőségi hibát tapasztalok az egyik általam kapott terméken, mit tehetek?
Hibás terméket kapott?
100 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a hibás terméket.
Kérjük, használja a számlán található visszaküldési nyomtatványt.
Utánvéttel, portósan küldött csomagokat, valamint sérült vagy hiányos termékeket nem áll módunkban elfogadni.
Kérjük, használja a számlán található visszaküldési nyomtatványt.
Utánvéttel, portósan küldött csomagokat, valamint sérült vagy hiányos termékeket nem áll módunkban elfogadni.
Visszaküldési cím:
ATLASFORMEN – Trend 2012 S.R.O.,
Budapest 1004
CSLK – Csomagtárolás 44.
Budapest 1004
CSLK – Csomagtárolás 44.
Milyen gyakorlati tanácsaink vannak a termékek minőségének megőrzésére?
Szeret vigyázni a ruháira?
Minden hasznos tippet és tudnivalót megtalál ezen a linken:
https://www.atlasformen.hu/inspiraciok/divat/ruhaapolas.aspx
Minden hasznos tippet és tudnivalót megtalál ezen a linken:
https://www.atlasformen.hu/inspiraciok/divat/ruhaapolas.aspx
Találhatok rendszeresen új termékeket?
Hogy frissíthesse és feldobja ruhatárát, rendszeresen újdonságokat kínálunk.
Fedezze fel kollekcióinkat itt! https://www.atlasformen.hu/aboutv2/rolunk/kollekcioink.aspx
Fedezze fel kollekcióinkat itt! https://www.atlasformen.hu/aboutv2/rolunk/kollekcioink.aspx
Hogyan biztosítjuk termékeink jó minőségét?
A minőség-ellenőrzés alapvető az Atlas for Men-nél. Garantáljuk:
- A REACH vegyianyag-rendelet (az egyik legszigorúbb világszerte) betartását. Ha egy termék nem felel meg, visszautasítjuk azt.
- A vásárlói elvárások teljesítését a tartósság terén: színtartást, anyagstabilitást mosásnál, bolyhosodást, vízlepergetést, cipzárakat, gombokat, stb ellenőrző tesztekkel.
Minden tesztet független, akkreditált és nemzetközileg elismert laboratóriumok végeznek.
2023-ban az elkészült termékek 98%-a megfelelt a teszteken. A fennmaradó 2% esetében újragyártás vagy kezelés történt, majd egy ismételt teszt biztosította a termékek biztonságát és tartósságát.
Promóciós kódok
Mi az a promóciós kód? Mire lehet használni?
Egy 5 számjegyű kód, amely lehetővé teszi a kivételes ajánlatok, például ajándékok, ingyenes kiszállítás és egyéb előnyök kihasználását. Ha van egy promóciós kódja, beírhatja a kosárnál. A promóciós kódok kizárólag Magyarországon érvényesek az Atlas For Men által értékesített és szállított termékekre. A promóciós kódok nem kombinálhatók, egy vásárlásnál csak egyet használhat fel.
Hogyan szerezhetek promóciós kódot?
Használhat egyet az elérhető promóciós kódok listájáról, amely itt található:
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/promocios-kodok.aspx
https://www.atlasformen.hu/aboutv2/praktikus-informaciok/promocios-kodok.aspx
Ha még nem tette meg, feliratkozhat a hírlevelünkre is, ahol hetente többször tájékoztatjuk Önt a legújabb kedvezményekről.
Hogyan használhatom fel a promóciós kódot a weboldalon?
A promóciós kódok használata nagyon egyszerű:
1 - Válassza ki a kívánt termékeket, és helyezze őket a kosarába.
2 - A kosár első lépésénél írja be a promóciós kódját, majd kattintson az 'OK' gombra a kód érvényesítéséhez.
Kattintson a 'Tovább a fizetéshez' lehetőségre.
A promóciós kódok nem kombinálhatók.
Hol találom a katalógusomhoz tartozó promóciós kódot?
A promóciós kódját megtalálhatja a katalógus rendelési formanyomtatványán. Általában a lap jobb felső sarkában szerepel.
Mi a teendő, ha nem működik a promóciós kódom?
Bizonyosodjon meg róla, hogy promóciós kódja még érvényes. A katalógusához tartozó promóciós kódja érvényessége a megrendelési formanyomtatvány oldalán található. A hírlevelekben kapott promóciós kódok érvényessége a hírlevél alján található.
Kötelezettségvállalásunk
Milyen szempontok alapján választjuk ki a beszállítóinkat?
Beszállítóinkat és gyártóüzemeinket a termékismeret, a minőség, valamint a vállalatunk elvárásainak való megfelelés alapján választjuk ki.
Közvetlen beszállítóink mindegyikét független szakértő szervezetek ellenőrzik, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a munkakörülmények megfelelőek, és a gyártás megfelel a gyártóországok, valamint az Európai Unió előírásainak.
2020 óta tagjai vagyunk a 'Business Social Compliance Initiative' nevű programnak, amely segít nyomon követni a beszállítóink fejlődését és az elvégzett ellenőrzések eredményeit.
Közvetlen beszállítóink mindegyikét független szakértő szervezetek ellenőrzik, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a munkakörülmények megfelelőek, és a gyártás megfelel a gyártóországok, valamint az Európai Unió előírásainak.
2020 óta tagjai vagyunk a 'Business Social Compliance Initiative' nevű programnak, amely segít nyomon követni a beszállítóink fejlődését és az elvégzett ellenőrzések eredményeit.
Mivel garantáljuk termékeink minőségét?
Termékeink minőségét független, nemzetközileg elismert, akkreditált laboratóriumok vizsgálják.
2023-ban az elkészült termékek 98%-a megfelelt a teszteken. A fennmaradó 2% esetében újragyártás vagy kezelés történt, majd egy ismételt teszt biztosította a termékek biztonságát és tartósságát.
Ajánlói Program
Hogyan ajánlhatom az Atlas For Men-t az ismerőseimnek?
Ha szeretné az Atlas For Men-t ajánlani egy ismerősének, látogasson el Ajánlói Program oldalunkra (https://www.atlasformen.hu/ajanloiprogram/ajanlo) és regisztráljon a programban való részvételre, hogy megkapja egyedi ajánlói linkjét. Ezt a linket azonnal megoszthatja ismerőseivel. Egy ajánlás akkor érvényes, ha ismerőse az Ön egyedi linkjén keresztül véglegesíti a rendelését, és utólag nem küldi vissza a termékeket.
Mikor és hogyan kapom meg az ajánlásomért járó jutalmat?
Amikor egy ismerőséből Atlas For Men vásárló válik, azaz véglegesítette első rendelését anélkül, hogy visszaküldte volna a termékeket 30 nap elteltével, e-mailt küldünk Önnek egy promóciós kóddal, amely felhasználásával 3 500 Ft kedvezményben részesülhet 20 000 Ft feletti online vásárlástól.
Ki jogosult az Ajánlói Programban való részvételre?
Minden Atlas For Men vásárló ajánlhatja a márkát ismerőseinek és barátainak. Azonban csak olyan személyeknek lehet ajánlani, akik még nem Atlas For Men vásárlók.
Mekkora az ajánlásért járó jutalom összege?
Ha Ön ajánlja az Atlas For Men-t, 3 500 Ft értékű kedvezményt kap promóciós kód formájában minden ismerőse után, aki Atlas For Men vásárlóvá válik, évente legfeljebb 35 000 Ft értékben. A promóciós kód 20 000 Ft feletti online vásárlások esetén érvényes. Megrendelésenként csak egy promóciós kód használható fel. Minden egyes promóciós kód 6 hónapig érvényes.
Ha Ön ismerőse ajánlásával válik Atlas For Men vásárlóvá, akkor 3 500 Ft értékű kedvezményben részesülhet 15 000 Ft feletti online vásárlás esetén, amelyet az ismerőse által megadott linken keresztül aktiválhat. Az ajánlat 3 hónapig érvényes. Ezt követően Ön is ajánlhatja az Atlas For Men márkát ismerőseinek, és új jutalmakban részesülhet.
Ajánlást követően Atlas For Men vásárlóvá váltam, hogyan részesülhetek a jutalomban?
A jutalma megszerzéséhez kattintson az Ajánló által megosztott linkre. Adja meg nevét és e-mail-címét, majd kattintson a 'Kihasználom az ajánlatot' gombra. Ezt követően egy egyedi promóciós kódot kap e-mailben, amelyet a rendelés leadásakor használhat fel a weboldalon. A promóciós kód 3 hónapig érvényes.
Meghívottból válhat később Ajánló?
Meghívottból Ön is válhat Ajánlóvá, hogy további jutalmakban részesüljön. Ehhez egyszerűen hozza létre egyedi ajánlói linkjét az Ajánlói Programunk oldalán (https://www.atlasformen.hu/ajanloiprogram/ajanlo), majd ossza meg ismerőseivel és barátaival, akik még nem Atlas For Men ügyfelek.
Mit tegyek, ha további kérdéseim merülnek fel az Atlas For Men Ajánlói Program kapcsán?
Mindig itt vagyunk, ha segítségre lenne szüksége. Kérjük, küldjön egy e-mailt a webcare@atlasformen.hu e-mail címre, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.